0 izdelkov
V košarici ni izdelkov.
Return to ShopPredstavljajte si: ste samo vi in vaše kolo. Vzpenjate se po vijugasti cesti, obdani ste z drevesi in čudovito pokrajino. Čutite veter, ki objema vaše telo. Počutite se, kot da letite. To je eden najboljših občutkov, ki ga lahko doživiš pri kolesarjenju!
Vožnja navzdol je zabavna, toda – saj poznate tisti pregovor: ˝kar gre gor, mora priti tudi dol?˝ Če želite doživeti užitke, ki jih prinaša spust s kolesom, morate priti na vrh gore ali hriba, kar pa bo zagotovo zahtevalo nekaj napora! Vendar – samo zato, ker je to delo težko, še ne pomeni, da ne more biti zabavno! V nadaljevanju si bomo pogledali, kako kolesariti navkreber z manj napora, kajti, ko se enkrat potrudiš, da prideš na vrh, postane spust še toliko slajši!
Tukaj je 10 nasvetov, kako resnično pomesti z vzponi.
Verjetno ste že slišali za izraz ˝v napredek usmerjena miselnost˝. Velja tako za učenje novih stvari kot za opravljanje težkih stvari. V napredek usmerjena miselnost pomeni, da verjamete vase. Verjamete, da se lahko izboljšate. Verjamete, da lahko dosežete vse, če se dovolj potrudite. V nasprotju s tem ima večina ljudi fiksno miselnost – verjamejo, da se vaših talentov in sposobnosti ne da spremeniti.
Verjemite ali ne, če se želite naučiti kolesariti navkreber z manj napora, morate začeti pri svoji miselnosti. Morate imeti to v napredek usmerjeno miselnost in verjeti, da vam bo z več prakse in napora uspelo.
Ko boste pripravljali svojo miselnost, se boste morali pripraviti tudi na to, da pot ne bo lahka. Če trenirate kolesarjenje na visoke hribe, boste občutili bolečine. Bolele vas bodo mišice. Vaše telo bo utrujeno. Na poti lahko dobite tudi nekaj odrgnin in modric. Ni idealno, je pa neizogibno. Saj poznate pregovor “Brez bolečine ni napredka.” Svoje telo boste morali potisniti do meja zmogljivosti. Če se boste s tem pripravljeni spoprijeti, boste svoj cilj lahko dosegli.
Če dobro pomislite, ima smisel. Težji kot ste, težje boste premagovali svojo telesno težo pri kolesarjenju navkreber. Ker je shujšati zmožen čisto vsak, boste morda želeli izgubiti morebitno neželeno težo, s ciljem, da si vožnjo olajšate.
Na srečo je odlična strategija za hujšanje, kolesarjenje! Ali ste vedeli, da če prekolesarite 30 km, porabite približno 1000 kalorij?! Kako torej kolesariti navkreber z manj napora? Če izgubite nekaj kilogramov, vam bo to zagotovo v pomoč.
Če ne želite izgubiti teže, lahko prilagodite tudi težo kolesa, s ciljem, da zmanjšate breme. Lahko morda investirate v lažje kolo ali pa razmislite o zamenjavi določenih delov kolesa z lažjimi opcijami. Kolo lahko opremite z lažjimi kolesnimi obroči. Lahko s seboj nosite manj vode in/ali manj težke opreme. Skupaj z lahkimi oblačili, ki prepuščajo in ne vpijajo vlage, namesto s težkimi bombažnimi oblačili, bo to pripomoglo k opazni razliki v teži, ki jo vozite s seboj. S seboj imejte samo tisto, kar nujno potrebujete.
Veste kaj pravijo: vaja dela mojstra. Eden najboljših načinov za kolesarjenje navkreber z manj napora, je trening kolesarjenja navkreber. Znova in znova, vse dokler podvig ne postane lažji! Torej … če želite kolesariti navkreber z manj napora, boste morali kolesariti navkreber, kljub utrujenosti! Na koncu se bo izplačalo!
Toda kolesarjenje navkreber ni edini način, na katerega lahko trenirate! Vašo splošno raven kondicije, lahko poveča tudi Crossfit vadba, ki hkrati trenira celotno telo. Torej, tu in tam dodajte nekaj Crossfit treningov, pojdite teč, plavati ali na fitness. Treninge zamenjujte! Kar ne želite je, da bi preobremenili določene mišične skupine ali da bi se vase telo prilagodilo režimu vadbe. Odlično je trenirati celotno telo in spreminjati vrste vadbo, da ostanete motivirani in pridobite moč. Vse to vam bo pomagalo, da se boste lažje spopadali s klanci.
Vaša tehnika in položaj telesa pri vožnji lahko igrata pomembno vlogo pri kolesarjenju navkreber z manj napora. Obstaja veliko nasvetov in trikov, ki vam bodo olajšali občutke nelagodja in izzive pri plezanju navkreber, na primer:
Ko vozite sede, večinoma uporabljate noge, medtem ko pri vožnji stoje, uporabljate celotno telo. Mnogi ljudje mislijo, da bi morali vstajati, ker bodo tako imeli več moči, vendar se lahko prehitro utrudite. Čeprav vam bo vstajanje dalo več moči in vas hitreje potisnilo navkreber, morate to energijo prihraniti samo za takrat, ko je to nujno potrebno. Torej, ko vozite navkreber, si zastavite cilj, da ostanete v sedečem položaju čim dlje.
Vaši boki in prsni koš naj bodo usmerjenu rahlo naprej. Ne nagibajte se čez krmilo, vendar ne dovolite, da bi “lezli” nazaj ali se nagibali. Moč usmerjajte v smer premikanja naprej.
Ko ste v bolj intenzivnih delih svojega vzpenjanja navkreber tega morda ne boste opazili, vendar se bo vaše telo začelo napenjati. Poskusite se tega zavedati in ohranjajte svoje telo čim bolj sproščeno. Poskusite se ročajev ne oprijemati premočno. Ohranjajte ohlapen, vendar čvrst oprijem in ne pozabite dihati.
Morda mislite, da bi vam hiter začetek lahko dal nekaj zagona, vendar je morda bolje začeti z razumno hitrostjo in se le-te držati. Pomislite na želvo in zajca. Če na začetku porabite preveč energije, lahko pridete do polovice klanca in obstanete. Umirite tempo in ohranjajte enakomerno kadenco.
Uporaba pravih prestav je ključnega pomena pri učenju kolesarjenja navkreber brez napora. Glede na strmino klancev, na katere se vzpenjate, se morate odločiti, katere kolesarske prestave boste uporabljali. Vendar pa velja splošno pravilo, da boste želeli ostati na nižjih prestavah in da se boste začeli vzpenjati v nižji prestavi, kot ste morda sprva mislili.
Pravo prestavo boste določili podlagi svoje telesne pripravljenosti in ravni izkušenj! Bolj izkušeni kolesarji lahko vozijo v višjih prestavah, medtem ko bodo morda novi kolesarji, ki so lahko tudi slabše pripravljeni, morali ostati v nižjih prestavah dlje. Najboljši način za uporabo prave prestave je, da vozite in se sami preizkušate v različnih položajih, da boste videli, kaj vam deluje najboljše.
Hidracija je ključ do uspeha! Če niste pravilno hidrirani, vaš režim oskrbe z “gorivom” med vožnjo ne bo deloval. Zato poskrbite, da boste imeli vodo vedno pri roki in ostanite med vožnjo hidrirani. Poleg hidracije boste morda potrebovali nekaj dodatnega goriva – odvisno od dolžine vaše vožnje. Po 90 minutah vožnje pojejte prigrizek z visoko vsebnostjo ogljikovih hidratov. Vsako naslednjo uro (po prvih 90 minutah) vnesite dodatnih 125 kalorij.
Če ste kdaj tekmovali, na kakšni dirki, pa naj gre za tek, kolesarjenje ali karkoli drugega, verjetno poznate magičnost trenutkov, ko se obkrožite z drugimi. Čeprav je vožnja sama lahko prijetna in sproščujoča, boste morda potrebovali nekaj partnerjev in ljudi, ki vas bodo na poti spodbujali
Poiščite si ljudi ali lokalni kolesarski klub ali skupino in se jim pridružite. Presenečeni boste nad tem, koliko vam lahko to spremeni situacijo! Ko si sam, se je enostavno osredotočiti na bolečino in na težave. Lažje se je zamotiti, razmišljati in govoriti o drugih stvareh, ko voziš s prijatelji.
Če povzamemo …
Kolesarjenje ne vključuje samo vožnje po ravninah in klancih navzdol. Znati voziti navkreber z manj napora, je ena tistih pomembnih stvari, ki jih morate obvladati, če radi kolesarite. 10 omenjenih nasvetov vam bo v pomoč pri premagovanju klancev, da boste v kolesarjenju resnično uživali.
Čas za novo kolo? Ne veste katero izbrati? Ponudbe je veliko, a najprej se iskreno vprašajte: Kako
Podrobnosti ...Nakup kolesa in redni letni servisi so samo delček življenja vašega kolesa. Ne glede na to, kakšno
Podrobnosti ...Imate vse stvari, ki jih potrebujete za popolno vožnjo s kolesom, toda ali je tudi vaše kolo dejansko
Podrobnosti ...Nima vsak kolesar fizioloških nagnjenj, ki pomagajo Chrisu Lietu, Fabianu Cancellari ali Albertu Contadorju
Podrobnosti ...Kolesarski navdušenci med vsemi skupinami športnikov premorejo največ vzdržljivosti. Ne glede na
Podrobnosti ...Nič ne more vaše popolne vožnje hitreje vreči s tira kot boleče mednožje. To je poguba, tako za
Podrobnosti ...Piškotek | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |